Editorials, Life Style & Portraits

EDITORIALS, LIFESTYLE & PORTRAITS

Each human being is a particular universe and revealing the essence of each person through photography is for us a challenge and a passion.


Be it through corporate portraits, which convey credibility, professionalism and contribute to a good corporate image in any field of professional activity.


Or through the commercial portrait, directing models to compose narratives that transmit the context of a lifestyle proposed by a brand or the experiences that can be lived in a hotel, bar or restaurant, the corporate and lifestyle portrait is a fascinating and essential work for the construction of a company's visual identity.


Cada ser humano é um universo particular e revelar a essência de cada pessoa por meio da fotografia é para nós um desafio e uma paixão.


Seja por meio dos retratos corporativos, que transmitem credibilidade, profissionalismo e contribuem para uma boa imagem empresarial em qualquer ramo de atuação profissional.


Ou por meio do retrato comercial, fazendo a direção de modelos para compor narrativas que transmitam o contexto de um estilo de vida proposto por uma marca ou as experiências que podem ser vivenciadas em um hotel, bar ou restaurante, o retrato corporativo e de life style é um trabalho fascinante e essencial para a construção da identidade visual de uma empresa.